Vai esi pamanījis, ka reģistrētiem lietotājiem ir lielākas privilēģijas?Tad kapēc Tu nereģistrējies?
www.noverotajs.lv
Fotogrāfa piezīmes : APTAUJA
aptauja 
Aptauja: Kāds ir Tavs mīļākais radio?
Radio SWH
Skonto
Radio Tev
Radio SWH Rock
Radio Europa plus
Cits

Dažas ne tik zināmas patiesības par lietotiem auto
Ieteikt draugiem...
 


Nereti cilvēku, iegādājoties jaunu vai lietotu automašīnu, pavada doma, ka ar šo soli arī ir finalizējušās visas izmaksas, kas saistītas ar rūpēm par savu braucamrīku. Praksē gan viss ir citādi, jo jārēķinās, ka tikai regulāri kopts un tehniski uzturēts auto kalpos ilgi, un pēc noteikta laika to arī būs iespējams par izdevīgu cenu pārdot. Tapēc šeit varēsiet izlasīt nepareizākos populārākos pieņēmumus, kas saistīti autombīļiem

Iegādājoties automašīnu, uzturēšanas maksājumi beidzas

Nē, tā nav, jo automašīnas pienācīga uzturēšana tehniskā kārtībā prasa regulārus finanšu ieguldījumus. Tie ir gan ieguldījumi, kuri ir acīmredzami – virsbūves krāsojuma kopšana, gan tādi, kuru bojājums jūtams tikai tad, ja remonts jau nokavēts – piemēram, zobsiksnas un motoreļļas maiņa, kā arī regulāra ritošās daļas apkope. Nav vērts iegādāties auto, ja ir skaidri zināms, ka tajā netiks ieguldīti līdzekļi regulārai apkopei. Tas var izsaukt tikai apdraudējumu – gan tiem cilvēkiem, kas ar konkrēto automašīnu pārvietojas, gan citiem satiksmes dalībniekiem. Ir vērts arī atcerēties, ka vairums lietoto automašīnu, kas no Rietumeiropas ieceļo Latvijā, šeit pārsvarā nonāk trīs iemeslu dēļ: tām ir liels nobraukums, dzinēja vai ātrumkārbas defekts vai arī automašīna ir cietusi avārijā. Tāpēc naivi cerēt, ka, iegādājoties lietotu automobili, tas būs tik ideālā tehniskā vai vizuālā kārtībā, lai neprasītu papildus finanšu ieguldījumus. lasīt tālāk...

[ pievienot komentāru ] ( 1853 lasītāji )   |  [ atsauces ]   |  tiešā saite
Mopēds - mazs un neaizsargāts
Ieteikt draugiem...
 


Pēdējo gadu laikā ievērojami pieaudzis reģistrēto mopēdu skaits - līdz 2013.gada sākumam Latvijā reģistrēti vairāk nekā 23 tūkstoši mopēdu, kas ir par 25% vairāk nekā motociklu, tā liecina Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) apkopotā informācija. Vienlaikus mopēdu vadītājiem par pārkāpumiem ceļu satiksmē pērn sastādīts divas reizes vairāk protokolu nekā motociklu vadītājiem. Līdz ar mopēdu skaita pieaugumu ceļu satiksmē, palielinājies arī ceļu satiksmes negadījumu, kuros iesaistīti mopēdu vadītāji, skaits. 2012.gada «mopēdu bilance» ir samērā skarba - 150 negadījumi ar cietušajiem un trīs bojā gājušie, no kuriem viens bijis septiņus gadus vecs zēns. Turklāt gandrīz puse jeb 47% no visiem avārijās cietušajiem ir gados jauni mopēdisti vecumā no 14 līdz 20 gadiem. lasīt tālāk...

[ pievienot komentāru ] ( 910 lasītāji )   |  [ atsauces ]   |  tiešā saite
Waze autora - Uri Levine vizīte Rīgā
Ieteikt draugiem...
 


Šā gada 9.aprīlī Rīgā ieradīsies uzņēmuma “waze” prezidents un līdzdibinātājs Uri Levine, kurš uzstāsies ar priekšlasījumiem Rīgas Stradiņa universitātē (RSU) un Tech Hub Riga. Ar vairāk nekā 40 miljoniem aktīvu lietotāju pasaulē “waze” tiek uzskatīta par veiksmīgāko ar lietotāju kopienas balstīto jeb pūļa spēka izmantošanas (crowdsourced) satiksmes plānošanas aplikāciju pasaulē.
Uri Levine ieguvis ekonomisko izglītību Telavivas universitātē, attīstījis virkni projektu Izraēlā un 2008.gadā kopā ar tautiešiem un domubiedriem dibinājis “waze”. Kopš uzņēmuma publiskās debijas 2009.gadā, tas iekarojis investoru uzticību, atzīmēts kā viens no veiksmīgākajiem globāli orientētajiem uzsācējuzņēmumiem un pirmais spējis apvienot sociālo tīklošanos, spēļošanu (gamification) un pūļa spēka izmantošanu, lai radītu pieejamu bezmaksas satiksmes plānošanas aplikāciju.
Šogad Mobilās Pasaules Kongresā “waze” atzīta par 2013. gada labāko mobilo aplikāciju. Latvijā “waze” ir ārkārtīgi populāra, ko apliecina arī marta sākumā publiskotie dati par lietotāju īpatsvaru uz miljonu valsts iedzīvotāju. Šādā statistikas griezumā Latvija ir otra visvairāk “waze” pieņēmusī valsts pasaulē. Priekšlasījumā RSU Uri Levine koncentrēsies uz waze izaugsmes aspektiem, stāstot par pūļa spēka izmantošanas iekļaušanu un lojālas lietotāju kopienas veidošanu. lasīt tālāk...

[ pievienot komentāru ] ( 1827 lasītāji )   |  [ atsauces ]   |  tiešā saite  |  pievienotā saite
Lietas, ko nevajadzētu darīt autovadītājiem ziemas apstākļos
Ieteikt draugiem...
 


Lielu daļu avārijas gadījumu būtu bijis iespējams novērst, ja vien vadītājs nepieļautu kādu sīku kļūdu. Nereti šo kļūdu nemaz neizraisa autovadītāja sliktā braukšanas prasme vai lēnā reakcija, bet kāds šķietami niecīgs knifs. Labi, ja tās dēļ nenotiek avārija, taču dažādas nezināšanas vai neuzmanības radītas problēmas var traucēt ne tikai braukšanu, bet arī automašīnas iedarbināšanu vai pat iekļūšanu auto. Dažkārt no autovadītājiem var dzirdēt, ka auto ir darbojies bez problēmām teju četrus un pat piecus gadus, kuru laikā nav bijusi nepieciešamība pat pacelt motora pārsegu, bet tad pēkšņi - vienu rītu ne par ko nav iekustināms . Vispārsteidzošākais ir tas, ka auto pat iepriekšējā dienā nav izrādījis ne mazākās pazīmes, ka tam kas kaitētu, taču naktī uznākušais sals to piebeidzis kā vecu nespējnieku.
Vienlaikus ar gaisa temperatūras samazināšanos, lēnāki paliek arī automašīnas akumulatorā notiekošie ķīmiskie procesi. To rezultātā savukārt krītas akumulatora spējas iedarbināt auto. Nedaudz pastāvējis, akumulators var pievilt vadītāju jau pie pirmā sala. Ja nevēlaties ko tādu pieredzēt, tad vislabākais glābiņš ir akumulatora maiņa, kā minimums, reizi trijos gados. Ja maciņš neļauj akumulatoru mainīt tik bieži, var līdzēt arī neliela tā aprūpe. Tā, piemēram, regulāra akumulatora augšējo vāku un kontaktu notīrīšana ar vāju sodas šķidrumu var paildzināt tā mūžu. Šādā veidā ievērojami samazināsies akumulatora pašizlāde. Pirms aizdedzes atslēgas pagriešanas vēlams uz desmit līdz piecpadsmit sekundēm ieslēgt gabarītu lukturus - tas nedaudz iesildīs akumulatoru. Ja arī šāds risinājums nepalīdzēs, ir jāsauc kāds, kas ir gatavs savu auto pieslēgt jūsu "krokodiliem" jeb uzlādes spīlēm. lasīt tālāk...

[ pievienot komentāru ] ( 1747 lasītāji )   |  [ atsauces ]   |  tiešā saite
Mainīsies sodi par pārkāpumiem ceļu satiksmē
Ieteikt draugiem...
 


Saeimas Juridiskā komisija trešdien, 21.novembrī, noslēdza darbu pie Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa (APK) grozījumu trešā lasījuma redakcijas, kas paredz izmaiņas attiecībā uz pārkāpumiem ceļu satiksmē, komercdarbībā, kā arī necieņu pret valsts simboliem. Likumprojekts paredz paaugstināt naudas sodu par nereģistrēta transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, līdzšinējo 20 latu vietā paredzot sodu no 40 līdz 100 latu apmērā. Pienākums reģistrēt transportlīdzekli nereti netiek ievērots, tādējādi izraisot nepamatotus apgrūtinājumus iepriekšējiem īpašniekiem. Transportlīdzekļa nepārreģistrēšana ir ierasta prakse, lai, piemēram, izvairītos no sodiem, kas piemēroti par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem. Ar likuma grozījumiem paredzēts noteikt mazāku naudas sodu par luksofora papildsekcijas signāla neievērošanu, kas ir mazāk būtisks pārkāpums nekā aizliedzošā pamatsignāla neievērošana. Par braukšanu, ja papildsekcijā nav iedegts zaļās bultas signāls, mopēda vadītajam plānots izteikt brīdinājumu vai uzlikt sodu piecu latu apmērā, bet cita transportlīdzekļa vadītājam – no 20 līdz 40 latiem. Patlaban sods par aizliedzošā signāla neievērošanu netiek diferencēts un velosipēda vai mopēda vadītājam ir 10 lati, bet cita transportlīdzekļa vadītājam – no 20 līdz 100 latiem. lasīt tālāk...

[ pievienot komentāru ] ( 1926 lasītāji )   |  [ atsauces ]   |  tiešā saite

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Nākamā lapa> Pēdējā lapa>>